Scopu di applicazione di a rete di prutezzione di filu

Filu spinatu, cunnisciutu ancu cum'è rete di rete metallica, rete di isolamentu di fili, rete di rete metallica. Hè un inseme di sicurezza, bellu, prutezzione di l'ambiente, praticu in un novu tipu di rete di rete. U materiale di rete metallica hè saldatu cù filu di acciaio di carbonu di alta qualità,

Classificazione secondu u trattamentu di a superficia: rete di prutezzione di filu neru, rete di prutezzione di fili galvanizzati, rete di prutezzione di fili immersi, rete di prutezzione di fili spruzzati, rete di prutezzione di fili verniciati.

Classificazione per usu: recinzione di filu di autostrada, recinzione di filu di l'aeroportu, recinzione di filu di ferrovia, recinzione di filu di distrettu, recinzione di filu di ingegneria municipale, recinzione di filu di giardinu, recinzione di filu di campu di ghjocu.

Classificazione per forma: rete di prutezzione di doppiu filu, rete di prutezzione di doppiu filu, rete di prutezzione di filu di frontiera, rete di prutezzione di filu di colonna in forma di pesca, rete di prutezzione di filu di ganciu di fiore.

Rete di filu galvanizatu

Caratteristiche: rete di prutezzione di fili, faciule da installà, bella, low cost, usu largu. Facile da installà, luminosu è faciule da sente. Alta resistenza, bonu acciaiu, stabilità generale, forte è resistente, micca faciule da deformà. U stratu di plastica di culore hà un bon effettu anticorrosivu è decorativu, abbellisce l'ambiente, ùn si svanisce micca, anti-invechjamentu.

USI: filu spinatu, ampiamente adupratu in autostrada, ferrovia, aeroportu, cumunità, custruzzione municipale, prughjettu di greening di u parcu, ecc. Pò esse adupratu cum'è isolamentu murale, anti-cracking è altre funzioni.


Tempu di posta: Jul-02-2020