Chì sò i tippi di rete cumuna Yra guardrail?

1. Rete di guardrail Frame

A reta di guardrail di u quadru hè ancu chjamata "a reta di u fogliu di saldatura anti-scalata di u quadru", "a reta di isolamentu di u quadru" è cusì. Hè un insèmule di prudutti assai flessibili, reta di guardrail di quadru largamente aduprata, pupulare chè a reta di guardrail generale alta, a colonna pò esse trasformata in forma mobile, cunveniente per l'utilizatori in diverse occasioni da aduprà, in più, a prestazione di resistenza à l'impattu nettu di guardrail di quadru hè assai bonu, paragunatu cù a reta di guardrail generale per arricchisce a capacità di radduppià. Ampiamente adupratu in strade, ferrovie, autostrade di a Cina, ecc. Pò esse trasformatu in muru di rete permanente è pò esse adupratu cum'è rete d'isolamentu temporanea.

2. Rete di guardia di curvatura triangulare

Rete di guardia-curvatura triangulare, cuncepimentu unicu incruchjatu incruchjatu, in modu chì a culonna è a recinzione forminu un inseme solidu. Stu disignu d'aspettu di u pruduttu hà vintu u Premiu di cuncepimentu industriale francese, è hà ottenutu u certificatu di brevettu. Eccellenti prestazioni, i prudutti utilizanu materie prime di alta qualità, è dopu un trattamentu speciale di superficie, alta resistenza à a corrosione. I prudutti finiti godenu di decine anni di garanzia di qualità. Facile da installà, ùn sò micca necessarii accessori speciali durante l'installazione di u pruduttu, aduttendu u modu di installazione propulsiva, faciule da tene, simplice è veloce, è riduce i costi. U trattamentu di a superficia adopra generalmente u prucessu di striscia d'azzaru galvanizatu, filu d'acciaiu + poliester elettrostaticu à alta aderenza chì spruzza culore guasi 200 tippi di culore è trattamentu di superficia frustata. Metudu di installazione facoltativa di Senna: (opzionale) installazione diretta di discarica nantu à u muru bassu o un pavimentu di cimentu attraversu l'installazione di a flangia accessori di sicurezza (opzionale) secondu i requisiti di prutezzione di sicurezza di u situ, gomitu, filu spinatu, filu spinatu ponu esse installati nantu à a Senna.

3. Rete bilaterale di scherma di seta

A struttura di rete bilaterale di fili di guardrail hè simplice, menu materiale, pocu costu di trasfurmazione, cunveniente per u trasportu à longa distanza, cusì u costu di u prugettu hè bassu; U fondu di a Senna hè integratu cù u muru di mattoni è di cimentu, chì supera efficacemente a debolezza di una rigidità insufficiente di a rete è migliora e prestazioni di prutezzione. Avà hè generalmente accettatu da i clienti cun grande dosi. Doppiu filu guardrail net UTILIZZA u filu di filu di alta qualità cum'è materia prima, passa a galvanizazione, u primer frontale di rivestimentu è a polvere di alta adesione spruzzendu trè strati di prutezzione di saldatura di pezza netta, hà una caratteristica anti-corrosione anti-ultravioletta di u ghjornu. A superficia di a fence hè galvanizzata è spruzzata, o opzionalmente coperta cù un cappucciu di plastica o cappucciu di pioggia. In cunfurmità cù l'ambiente è u metudu di installazione, l'inserzione di 50cm è l'aggiunta di una basa ponu esse scelti. Cunnette vi a maglia è a colonna di a doppia rete metallica cù viti è vari clip speciali di plastica o di ferru. Tutte e viti sò automaticamente anti-furti. L'accessori ponu ancu esse cuncepiti secondu e esigenze specifiche di u cliente.

4. Recinzione di u stadiu

Rete di scherma di stadiu cunnisciuta ancu cum'è "scherma di stadiu", "scherma di stadiu"; Hè un novu tipu di produttu di prutezzione apposta cuncipitu per u stadiu. Hà un altu corpu è una forte capacità anti-scalata. A rete di recinzione di u stadiu appartene à una sorta di rete di accintu. Hè: "Seine sportiva", pò esse installata in a colonna di custruzzione di campu, Senna, a caratteristica più grande di u pruduttu hè una forte flessibilità, pò esse regolata secondu i requisiti di a struttura di maglia, forma è dimensione. A recinzione di u stadiu hè chjamata "recinzione sportiva", chì hè una specie di installazione in situ, induve a posta di recinzione è a custruzzioni di u situ di recinzione, a caratteristica più grande di u pruduttu hè una forte flessibilità, pò adattà a forma strutturale è a dimensione secondu i bisogni di u situ in ogni mumentu.


Tempu di posta: Jul-02-2020