Filu spinatu in a tendenza di sviluppu di l'industria di e custruzzioni

Avà l'industria di e costruzioni si hè sviluppata rapidamente. Alcuni grandi sviluppatori di custruzzioni utilizanu tecniche di custruzzioni nove in palazzi alti, attelli è altrò. L'utilizazione di rete di custruzzione, filu spinatu è altre rete per rimpiazzà a legatura manuale di armature hè stata ampiamente aduprata in l'industria di e costruzioni.

I vantaghji di u filu spinatu in l'industria di e costruzioni sò i seguenti:

U filu spinatu garantisce a qualità di l'ingenieria: u filu spinatu hè sott'à un rigore cuntrollu di qualità di a fabbrica. Hè fattu da una linea di produzzione intelligente automatica. E norme di rete, e norme di rinfurzamentu è a qualità sò strettamente cuntrullate. Evite u ligame manuale causerà a perdita di maglia, l'inestabilità di ubligatoriu, a negligenza di ubligatoriu è i cantoni. A maglia hà una alta rigidità, bona elasticità, spaziatura uniforme è precisa è alta forza di puntu di saldatura. Di conseguenza, a qualità di u prugettu hè stata assai migliorata.

A funzione sismica anti-crepa di a rete metallica: u rinforzu longitudinale è trasversale di a rete metallica forma una struttura di rete, chì hà una bona aderenza è ancoraggio à u cimentu, a carica pò esse distribuita uniformemente, è a resistenza è l'anti-crack A pruprietà di a struttura sismica di cimentu armatu sò significativamente migliorate. Sicondu l'ispezione attuale, paragunatu à a rete di ligatura artificiale, a custruzzione di filu spinatu pò riduce l'occorrenza di crepe di più di 75%.

U filu spinatu risparmia a quantità di armature: parechje armature arrotulate attualmente in usu anu un valore di forza pianificatu di 210N / mm, è a maglia d'acciaio saldata hà un valore di forza pianificatu di 360N / mm. Sicondu u principiu di sustituzione di forza uguale, è cunsiderendu u coefficiente d'induzione, l'usu di filu spinatu pò salvà più di u 30% di a quantità di acciaiu. A maglia di filu ùn hà micca bisognu à esse riprocessata dopu ghjunta in u situ di custruzzione, dunque ùn ci hè micca rifiutu.


Tempu di posta: Jul-02-2020